Friday, November 23, 2007

تلاقيني حمار

يا حظى
___________________________________________________________

عاوز يعمل
6+6+6+6+6+6= 36
جاب7فيهم ساوو42
---------------------------------------------------
---------------------------------------------
أنا عاوز أؤل لماما لو جبنا
1+1+1=3+3+3=13ماشى
أؤووول 5+5=10----------------------------------------------------------------------------------------------
تب جبتم أنم ورءة وحسبتو ده
9+9+9+9+9+9+9+8=...........
شوفو أنتم
يرات مت غشوش من الأله الحاسبه
هاهاهاهاهاهاههاهاهاهاهاها
الريقة
أنا بلعب أنا الملكاااا ومعايه حراااااس
عمله تعمل زى اللأرده
------------------------------------------------------------------------------------------------
الجبارة
مامامامامامما
مش رديه تلاعبنى الرايقة
------------------------------------------------------------------------------------------
ماما
يارايقة
حلى الواجب
-----------------------------------------------------------------------------------------------
و توته توته خلصة الحدوتة
اة
أولولى انا حمار ولا لأ

14 comments:

shahy said...

هو السؤال دة اجباري؟
يعني لازم اجاوب علية
انا بقول مفيش داعي خلي الطابق مستور

اية الحسابات الصعبة دي يا عم محمود
دة كتير عليا خالص

اقولك انا هاروح احاول احسب تاني وارجعلك

سلام ياشقي

shahy said...

شوف ياسيدي
1+1+1=3
ايوة صح لكن
3+3+3
مش ممكن يساوا 13 ابدا لانهم 9 بس

اما بقى المسئلة العويصة بتاعة
9+9+9+9+9+9+9+8

هما سبع تسعات يبقى 7×9=63
نضيف عليه ال8
63+8=71

هية هية هية

حلتها صح

ايدك بقى على 25 جنية ثمن حصة الحساب دي

يالا باي

الدرويش المرووش said...

إنت أحلى حمار فى الدنيا
و أشطر واحد فى الحساب يا جمييييييييل

الدرويش المرووش said...

دودو حبيبى
أنا فى الشغل بس إنت على بالى

قلت أقولك إنى بأحبك مووووووووت

يا أول فرحتى يا جميييييييييييل

أممممممممممممممهههههههه

3abdo me7tas said...

حودة يا كنج
معلش يا حودة انى مش بدخل عندك من زمان عشان مصر كانت بتحبنى أوى
أكيد انت شوفت مسلسل رأفت الهجان مش كانو بيقولو لرأفت مصر محتاجاك يا رأفت أهى مصر يا سيدى كانت محتجانى
المهم
إيه يا عم انت ملخبط نفسك لسه فى الحساب ده
ما انت شاطر يا عم اهو وبتعرف تحسب من غير الآله الحاسبة
ربنا يوفقك يا عم وابقى تعالى زورنى مرة يا عم أنا مستنيك يا حودة
بيب بيب أهلى

3abdo me7tas said...

إيه يا ابو الشنايير انت فين يا عم
أخبارك إيه فى الإمتحانات
أنا قلت أمسى عليك وجايب معايا شكولاتة سنيكرز بس إيه حكاية
يا ريتك كنت موجود
أبقى اجيلك وقت تانى بقى

Ehab said...

يا ابني ده انا كده اللي حمار
انا ابقى عيل لو حاولت احل حساب تاني
يمكن دي الرياضه الحديثه
سلاااااااااااااااااااااام

S H A H said...

انت فين يا محمود

وحشتنا كتاباتك؟؟!

مش ترجع بقى ولا ايه

Unknown said...

محمود انا كنت ادبى
ودلوقتى بقيت دكتوره
يعنى اكيد احمر منك
انا معرفتش احل حاجه

ضحكتنى يا ميدو والله جدا وانت بتقول على الرايقه بتلعب زى القردة
جميل اوى الجو التدوينى العائلى ده
على فكره انت هتبقى مهندس شاطر اوى
ولا انت نفسك تبقى ايه

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" said...

عسل وسكر وشربات ربنا يحفظك ويرعاك
فينك بقالك كتير ما كتبتش ليه بقى
رد علي علشان استاذنك واخد رابط مدونتك احطه عندي علشان اي حد يدخل عندي يجي يدخل عندك
وكفاية كتابة النهاردة انا زهقت خلاص
تحياتي ليك ولماما وربنا يخليك

Empress appy said...

لا دى صعبه مش حله طيب اقولك استعين بالاله الحاسبه ههههههههههه

Mafrousa said...

هو ده حساب يا شيخ انا فاكراك بتلعب بس

الشينيور said...

اله بطلوا رغى

Anonymous said...

السلام عليكم

ازيك يا محمود
بصي واضح انو الرياضيات بتاعنا غير عن بتاعكم
فأنا مش هفتي بقا
انتا اصلك بتقول 1 2 3
انا بقول 123 بس اللي هما بالعربي :p

بهزر
بص لا حمار ولا حاجة
دا انتا جدع
بس اهي ازمة الابتدائي وهتعدي متخفش يعني


فدا